*Honungsfrossa*

Ligger nu i sängen och har dragit på mig sidenpyjamasen, bredvid står det en kopp te (honungen tog slut), tidningar, näsdukar och halstabletter, jag är sjuk =(
Började som sagt i går och blev värre under kvällen.
Gick dock till jobbet idag trots att jag hade svinont i halsen efter ett tag där kände jag att det inte skulle hålla under dagen så fick gå hem, trist vill inte förlora pengar, men springa i trappor med den halsen hade nog inte varit så smart.
Tror att jag har blivit lite smittad av Affe & Emelie, de var ju hemma båda 2 i går och i dag är Affe hemma.
Sen beror det klart på vädret som var i går TRIST !!!!!!!
Putte har lovat dyka upp med en ny honungsburk sen som tur var, den hjälper mer en Te. . .
Ska se om jag kan somna en stund till annars blir det läsning idag . ..

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0