*Julpyntsval*

Ni kan vara lugna jag har inte börjat julpynta än, däremot går jag igenom mina julgrejer som är kvar hos mamma & pappa, vill ju ha upp lite julgrejer till min lägenhet som man kan ha i jul.
Hittade min uber balla julbelysning, tyvärr håller inte mamma med haha, men den är ju störtcool*
Hela familjen var hemma ikväll och käkade, ätit massa gott denna helgen*
Håller på att gå igenom en garderob i mitt rum där jag slängde in massa skit när jag flyttade hemifrån, upptäckte endel grejer som jag vill ha med till Göteborg + massa skit jag inte alls vill veta av.
Och även sånt jag vill spara men dock inte ha i min lägenhet, det åker in i garderoben igen*
Ska ta och fortsätta så jag slipper att se skiten framme ;)

// Tin @-}--

 Jag med min julbelysning!
 Den är ball =)
 "Barnens jullåda"
 Mamma hade gjort en fin bordsdekoration!
 Mumsig mat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0