*Klänning till jul inköpt*

I dag är det en hyfsat pigg Katrin som skriver, känner mig som en annan människa.
Känns fortfarande i näsan, ska stanna hemma i morgon dock så jag inte anstränger mig så jag blir sjuk igen.
Back to business at monday =)
Puttes barn var här en liten stund innan Putte slutade eftersom hans föräldrar var tvungna att åka till sjukhuset, så sa att jag kunde ta de en liten stund, satte de framför en film och bakade Chokladbollar.
Sen skjutsade han mig till NetonNet så jag kunde köpa en ny datamus + ett ställe där jag hade spanat in en klänning, skit fin ska ha den till jul hade jag tänkt.

Hängde med de hem för att käka, sjukt gott, inte ätit ordentligt de här dagarna jag varit hemma, kände dock inte riktigt hur det smakade, men de lilla jag kände så mums*
Ska packa lite nu ska hem till mamsen & papsen över helgen . . .

// Tin @-}--



2 små charmtroll bakar



Min nya klänning

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin klänning:)

2008-11-13 @ 22:59:31
URL: http://julkulans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0