*P@-}--*

Brrr..... vad det är svinigt kallt ute, ge mig vår och sommar säger jag bara!
Fick stå och frysa i morse med, bussen kom aldrig så började gå, kom på att en annan buss gick från Klippan så hade 4 minuter på mig att ta mig dit.
När jag kommer en bit ser jag bussen stå vid ett rödljus och den stod kvar när jag gått över så började kuta som fan, hann till busskuren innan bussen kom dit, imponerad av mig själv faktiskt.
Men guud vad det stack i hjärtat, inte skönt att springa i den kylan.

Hade APT idag så kom nyss hem, Putte och jag drog en sväng till torget efter, jag var tvungen att fixa lite grejer och han ställde upp, lovely him.
Blev varm i hjärtat när jag kom hem och såg att det låg ett paket, då hade Putte varit och lagt ner en Alladin chokladask (hjärtan), i går rosor idag chocklad, inte konstigt att man föll för den godingen*

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0