*Städning i hans kök*

Nu är jag hemma i lägenheten igen, rätt gött faktiskt.
I går när vi drog till Hellersåker stannade vi till och skulle handla mat så gick vi in på Rusta för "att köpa lite skit".
Shoppar så mycket när jag är med Putte, haha fattar inte varför.
I går blev det film-maraton.
I dag blev det städning i hans kök, blev jättefint det vi hann med, slängde en massa skit och diskade upp glas, tallrikar m.m. Fick träffa hans X när hon kom och lämnade Emelie & Affe.
Ska lägga upp lite bilder från dagen senare, måste kolla på Ensam mamma söker först.
På bara 4 veckor har jag fått träffa hans föräldrar, X:et, barnens dagmamma, vi har varit på IKEA, Gekås, umgåtts mycket med hans barn och hittat på saker med de.
Jesus säger jag bara =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0