*Tio Pepe*

Sitter och slöar hemma i soffan nu, skämtade med Putte och sa att jag var en utbränd bonus mamma eller något i den stilen haha, de är inte jobbigt på något sätt, men visst är vardagen annorlunda.
För bara någon månad sedan sov man runt och jobbade, och nu jobbar man och har hamnat i ett familjeliv på något sätt, är mysigt men kan kännas skumt samtidigt =)
MEN är väldigt mån om att få min ensamtid också.

Jag, Putte och Emelie var och åt på ett ställe som hette Tio Pepe det var mumsigt, jag åt vitlöksgratinerade sniglar och till varmrätt åt jag plankstek sjukt gott och blev as mätt*
Det var sjukt mycket folk eftersom det var farsdag, vilket vi inte hade en tanke på.
Efter det blev det en sväng på IKEA, köpte en ny mugg till toaletten, råkade ju välta sönder den en gång . . .
De säljer verkligen massa balla grejer i deras "Bistro/Dinera" ska köpa lite grejer där nästa gång.

Beställde precis en mysig Munkjacka med Musse Pigg motiv, egentligen små fjantig, men älskar ju Musse och den såg så mysig ut =)

// Tin @-}--



2 nöjda godisgrisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0