*AW, Nanne "Vild"*

Hola Hola*

Mysigt regn vi har idag va hehe, njaa man klarar sig utan spöregn.
Mamma & Pappa åkte nyss hem så tog mig en tripp till 7 eleven för att köpa nytt spårvagnskort och köpa godis strax haha. Men back to friday.

I fredags blev det en AW med jobbet på Vasastan, mycket nice då vi väl fått bord (himla stil att låta folk stå och käka).
Fick mina favvo "gå ut" brallor sabbade också, en servitör kom och råkade spilla stearin på min arm, sen ett tag efter fick jag syn på skumma fläckar på brallorna, men ingen fattade vad det var, kloka mamma såg att det var stearin sen =(
Jag, Tina, Putte, Stefan och Håkan drog vidare till Cheers, innan Putte & Stefans päron kom och skjutsade hem alla *Schyrrans*
När jag kom hem låg mamma och pappa och slaggade . . .

Lördag:

Efter att vi käkat frulle så bar det iväg ut till Bäckebol för att "våldgästa" Elgiganten så nu har jag ÄNTLIGEN köpt en riktigt schysst data, så ska få i gång den på fredag då Basse få hjälpa mig.
Blev inte den från LG som jag hade tänkt för den var svin ful på riktigt, tangenterna såg grymt plastiga ut.
Så nästa gång jag bloggar sitter jag i Värnamo och antingen blir det på MIN data eller på mamma & pappas hehe.
Efter dataköpet blev det en tripp in till IKEA med.
Väl hemma igen slumrade man rätt fort, mamma & pappa fixade i ordning i lägenheten köpte 2 as snygga tavlor som jag fick i födelsedagspresent av farmor & farfar.
Kommer bilder på allt från helgen nästa helg haha.

Lördagens kvällen då tillbringade vi först på en mysig grekisk restaurang som ligger där jag bor typ, mucho gott.
Efter det bar det iväg till Rondo för att kolla in Nannes show Vild som var griiiiiiiimt bra, sjukt bra låtar och goa effekter på scen, dansarna var en klass för sig.
Hörs på fredag igen, nu ska jag hem och burra ner mig med en bok . . .

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0