*Bröderna Scofield*



Yes ikväll drar det i gång igen, fjärde säsongen av PB *Me Like*
Är dock lite besviken för jag trodde att det var tredje som skulle fortsätta, hoppas innerligt att detta är sista säsongen nu.
Att de ens kommer på en fortsättning, men ska bli najjs att följa mina favorit bröder igen haha.

Annars var det en mögig dag, blåst och lite regn och delningar, inte så mega kul direkt.
Putte va schysst och hjälpte mig med några uppgångar =)
Hoppas resten av veckan blir goare dock.
Händer lite i af, Putte och hans barn ska komma hem hit någon dag, sen åker väl jag hem till de också.
Sen har jag och Pax endel att styra upp inför den kommande helgen.
Nu ska jag vila en stund innan jag lagar käk.

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0