*Jao Jao*

Sjukt seg dag på jobbet, denna veckan har varit en jäkla pissvecka rent ut sagt.
När vi slutade åkte jag, Tina och Putte hem till mig för att jag och Tina skulle planera lite för en jobbgrej.
Jag & Putte blev pizza sugna och jag och Tina öl sugna så fick götta mig med båda haha.
Putte var tvungen åka till sjukhuset så jag och Tina fortsatte med lite Girltalk . . .
Är lite halvseg nu, denna dagen gick så himla fort.
Ska bli skönt med helg även om den inte blir mega lugn, i morgon blir det Hellersåker myskväll med Putte, Emelie & Affe och på lördag ska jag och Pax ha våran födelsedagsfest så måste fixa massa grejer till det PJUUH*

// Tin @-}-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0