*Födelsedagsfirande på G*

Då sitter man "hemma" i Värnamo och väntar på att släkten ska komma.
Blir lite födelsedagsfirande av mig ikväll, trevligt värre*

Dagen började bra tills Joakim kom och sa att man skulle gå 38:a, inget emot att gå där, men idag hade man fått lov att gå tidigare eftersom jag egentligen hade velat vara ledig.
Men med Henriks & Jespers kamningshjälp och Christian som tog 3 HV-hus åt mig så var jag klar redan vid13.00 tiden och hade inte behövt åka förren 14.00.
Så fort P kom in så skjutsade han mig till stationen, virrade bort sig lite så trodde jag skulle missa tåget, men tåget var sent och vi var ute i god tid.
Återkommer senare med lite bilder från kvällen och senaste veckan.

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0