*Hemmafix på G*

Borta bra, men hemma bäst =)
Tillbringat helgen i Hellersåker, det var mycket nice och tröttsamt haha somnade hela tiden i stort sett.
Igår fixade vi till god mat fläskfilé med klyftpotatis och kollade på min favoritfilm "Pay It Forward".
Kom hem för några timmar sedan så ska fixa i ordning här hemma lite hade jag tänkt.

Hade ju framkallat endel bilder så råkade jag spilla ut lite Fanta bredvid de, trodde att de klarade sig.
Nu när jag skulle kolla på de så klart som fan att de har klibbat ihop TYPISKT*
Var bara några, men för många ändå ding i hövvet man kan vara =) Dags för lite hemmafix nu.

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har gjort en ny header till dig. Liknande den du har, men lite snyggare ;) Puss

2008-10-19 @ 19:23:01
URL: http://payinginnaivety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0