*I dont give a shit day again*

Jag var riktigt trött i morse så sa inte så mycket på jobbet och när jag väl gjorde det var jag mest sur =)
Men hjälpte faktiskt lite när man kom ut och fick frisk luft, hade gett Putte en mördarblick när han föreslog det tidigare, att han hade så rätt =)
Blev lack i morse med skulle ladda till min Mp3 lite, klart som fan den hänger sig och vägrar ge med sig inte förrens nu slocknade den. Så passar på att ladda den nu så man kan ha den i morgon, la ju in en massa ny musik på den i går MONGO*
Fick mig ett gott skratt när jag hoppade ur bilen nu när jag kom hem, de har nämligen satt upp en skylt här om att det är förbjudet att rasta hundarna här, as komiskt med tanke på hur många hundägare som bor här.
Nu ska jag slagga lite så man orkar se Bonde söker fru ikväll ;)

// Tin @-}--



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0