*Juleskum*

Haj haj how =)

Sitter i sängen och har årets premiär för juleskum, IKEA sålde det, vilket man inte kan motstå mums*
I går efter jobbet åkte vi till Vägverket Putte skulle fixa ett nytt körkort och jag somnade i bilen och vaknade inte förren vi var utanför Emelie & Affes dagmamma *ler*
Alltid dessa intryck är man inte full är man nyvaken (skojar).
Efter att ha hämtat de åkte vi hem och käkade med Puttes föräldrar som hade gjort god mat.
Sen bar det iväg till Chilli där jag köpte en fräck tavla till mig, hittade även de muggarna som jag letat efter men de var en storlek större så sket i det, ångrar jag mig så vet jag vart de finns =)
Köpte även årets första julklapp där Wohoow ;), de har verkligen mucho snyggt där *Me Like*

På IKEA köpte jag ölglas som jag kände att jag behövde =)
Vi såg en kändis med uh la la fast jag har ingen aning om vad han heter han var i allafall med i julkalendern som spelades in på Liseberg ett år, någon som vet vilken jag menar?
Vi tog massa fina kort, men de lägger jag upp senare när det känns rätt att alla få se ;)

Höres senare dags för en powernap*

// Tin @-}--



Tavlan jag köpte igår!



Putte va gullig och hade köpt choklad till mig som jag fick när jag kom in efter turen idag.
Vem kan motstå en Miranda liksom ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

Fin tavla sån såg jag på gekås förragången jag var där:P KRAM

2008-10-29 @ 20:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0