*Kycklingsugen*

To Mum :
Of course you deserve a picture in my blog ;) And i didn't see any ugly tooth at that picture did you =)?

Goddagens!

Vad händer i mitt liv för stunden då?
Ehm nyss hemkommen från jobbet som kändes jäkligt segt idag, ibland går dagarna så lätt där och ibland är man sjukt seg, finns dock något kul där, vad? Gissa på ;)
Om 13 dagar fyller man år, världens mest ointressanta ålder enligt mig, om man ändå kunde få plussa på liiite =)
I helgen kommer mamma & pappa, då ska vi till Rondo för att digga med Nanne Grönvall.
Eventuellt dataköp också, men såg nu att datan jag ska ha inte finns i lager i butikerna här, bara i Bäckebol och vad fasen ligger det liksom!?!
Jag KANSKE vet om IKEA ligger där med, för isåfall tror jag att det ligger mot Ljungskilé.
Får beställa den på nätet annars, lika smidigt det om inte smidigare.

Är grymt sugen på kyckling så ska pallra mig bort till Hemköp innan jag drar hem och slänger mig på soffan.
Ciao Ciao*

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0