*Mister*

*Hello*

Är på väg för att handla lite så såg jag att en data var ledig när jag gick förbi fönstret till bibblan.
Nyss hemkommen från jobbet, hade med mig en Mr. X hem ; )
Fick skjuts, sen var jag ju tvungen att visa mina nya snygga tavlor haha.
Annars händer det inte så mycket just nu, jobb, jobb och lite mer jobb.
Hade sökt ledigt på fredag för ett tagsen, men de har ju 0 koll där, fick fylla i en ny lapp och nu fick jag inte ledigt bara för det MONGO!!!!!
Fick gå tidigare dock tur det, men hinner nog inte med det tidigare tåget så jag får väl ta det gamla vanliga.
Åker som sagt hem till Värnamo på fredag, ska fira lite med släkten.
Idag är det en vecka kvar tills man fyller år *Nice Nice*
Nepp nu ska jag gå och fylla upp kylen lite.

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0