*Mycket att stå i*

Hinner egentligen inte blogga, men lite kan man väl knåpa ner ;)
Står nu i festlokalen där jag och Pax ska ha våran födelsedagsfest ikväll, ska bli kul lokalen var riktigt nice, känns mer som en tom lägenhet.
I går efter jobbet åkte vi hem till Putte, efter att ha hämtat Emelie & Affe hos dagmamman så åkte vi och handlade, blev tacos och så köpte vi endel filmer, jag köpte bl.a Time Out 3 *NICE*
Så blev en film & tacokväll, alla var nog rätt trött och halvsov i soffan.
Känns skönt där nu, känns lätt med hans barn med som tur var, vi öppnar oss mer för varje gång vi ses vilket känns bra och väldigt kul.

I morse när vi vaknat så var det frulle som gällde sen åkte vi för att köpa det sista som jag skulle fixa till ikväll, så nu står jag och hackar sallad för fulla muggar.
Snart kommer Pax med sina grejer, Sofie kommer nog om en stund också =)
Av de jag bjudit kommer inte så många tyvärr, men har Sofie här som tur var!

Bäst att fortsätta lite nu, återkommer senare med bilder från lokalen, resten får ni i morgon ;)


// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0