*Rosor*

Det är inte ofta det händer men idag vaknade jag före alla andra i huset.
Blev firad av mamma & pappa lite *Trevligt*
Fick lite Mary Kay produkter och mina favoritpennor som jag är beroende av.
I fredags fick jag blommor, pengar, chokladfondue sét, "fotprodukter" , ljusstake och en läslampa *Tack & Bock*
Precis varit och hämtat min tågbiljett, åker tillbaka ikväll.
Annars har jag bara suttit vid datorn, fixat en skiva till Affe och laddat ner massa annat, beställde en ny MP3 igår kväll.
Har slarvat bort min laddnings sladd på jobbet, så himla typiskt, är för stort för att hitta den där ju =)
Nepp nu ska jag fortsätta fixa & trixa lite, hörs ikväll*

// Tin @-}--



De fina blommorna jag fått*

Kommentarer
Postat av: julia

Åh kul o fylla år :P vad fina grejjer du fick:) ja vill med ha chokladfondue:):)

2008-10-12 @ 14:26:10
Postat av: TINA M

Grattis på födelsedagen^^

kramar

2008-10-14 @ 11:02:48
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0