*Snart bingen*

Sitter som en jäkla skräddare på golvet just nu och håller på att skriva ut lite papper, allra helst hade jag bara velat lägga mig och slagga, men viktiga papper som ska ut NU =)
Andreas & Pax kom förbi en sväng för att hämta Pax grejer, blev skit tomt efter det, det var inte lite saker som han hade här, skönt att bli av med.
Luktade fan ost i kylskåpet efter hans käk som va kvar haha.
Kommer inte att blogga förren på onsdag nästa gång, i morgon hänger jag med Putte direkt hem för en gångs skull och ska sova där.
Ska få träffa Emelie & Affes dagmamma i morgon, hängde inte med in sist hehe.
Sen har vi planerat IKEA, Chiilli och så ska jag ta med mina pärlor så jag och Emelie kan pyssla lite, ska bli kul.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0