*Supertrött efter en mysig dag*

Håhå jaja säger jag bara är super trött nu, kom nyss hem från Putte and the family.
Tanken var bara att vara där en stund efter jobbet, men blev inte riktigt så.
Slutade vid 14.00 tiden så vi åkte hem hit som vanligt så jag kunde byta om sedan åkte vi hem till Putte.
Käkade lite med hans föräldrar, sedan blev det TV-mys, tvspel & popcorn med Emelie & Affe tills de somnade.
Slumrade till jag också haha, galet trött.
Det var jättekul att träffa honom helt själv med barnen också, i helgen ska de till sin mamma så då ska vi umgås själva lite, vilket vi inte gjort ordentligt än *Trevligt ska de bli*
Nu ska jag få i mig en Mozarellapizza innan jag går och lägger mig.
Natti Natti*

// Tin @-}---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0