*Fixandet i lägenheten*

Förra helgen var ju mamma & pappa på besök då det blev lite köp & fixande i lägenheten med Nanne Grönvalls show som avlsut på kvällen.
Här kommer bilderna från det =)

// Tin @-}--








1. Mamma hade köpt fin ljung.
2. Ny inköpt data
3. Och så såg den ut "öppnad"
4. Jag på Bauhaus
5. Mamma & Pappa sätter upp tavlor haha.
6. Fixat fäste till min dusch så man kan ha den hängande på väggen.
7. Spegel uppsatt.
8. Mamma lyckades få mig att skaffa ett överkast.
9. Snygga tavlor som jag fick i födelsedagspresent av Farmor & Farfar.
10. Ny vy över sängen :-)
11. Ny kruka med hela blommor (De andra hängde)
12. Mamma & Pappa göttar sig med Rosévin.
13. Jag & Pappa på en grekisk restaurang.
14-15. Ego picture
17-17. Nanne Grönvall (Blev tyvärr suddiga)

Kommentarer
Postat av: Julia

Fint överkast! ja har nästan likadant fast blåaktigt men de e glansigt med:)

2008-10-12 @ 14:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0