*Välbehövlig powernap*

1:a gången på 1,5 vecka som jag känner mig pigg och utvilad efter någon timmas vilande.
Haha helt sjukt har varit så sjukt trött det senaste, finns visserligen en förklaring den är inte naturlig, men vad f*n.
Blivit bättre på den fronten dock, man inser väl att man behöver sömn för att fungera ordentligt =)
Har påbörjat lite städning här hemma nu, mycket som bara blivit slängt över soffan *Aj aj*
Det tar sig sakta men säkert kan man säga.
Bäst att fortsätta lite så kan man sätta sig här efter, ska lägga in lite grejer på Tradera sen hade jag tänkt.
Ciao*

// Tin @-}--


Kommentarer
Postat av: TINA M

Svar: helt fel ute 2 nov!! Fast det gör inget 21 gör att jag känner mig gammal..kanske kan skjuta fram det några år så att man kan stanna på 20?

2008-10-14 @ 19:18:27
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0