*Ännu en ny vecka*

Dagens*

Nyss "hemkommen" från jobbet eller well inte hemma än sitter på bibblan var tvungen att kolla mailen.
Och hade fått från kära cuz så nu blir det dataköp när som *Skönt*
Var även och hämtade min data idag, fick ju vänta eftersom den skulle kosta 1000 :- och nu visade det sig att det egentligen var 1500 :-, men han var schysst att bjussade på felsöknings avgiften *Tack & Bock*
Litet villkor var att jag skulle tipsa andra om de, och det har jag redan gjort till en jobbarkompis faktiskt ;)

Ska lägga upp bilderna från Filip & Fredrik så fort jag kommer åt en data hos någon, ska se om man kankse kan få låna grannen Ingrids data, eller får ni helt enkelt hålla ut ett tag till ;)

Nix pix nu vill jag hem och slänga mig i soffan med en cola *Mums*

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0