*C & Y*

Nu är man slö som en ja slö ;)
När jag vaknade skulle jag till Cilla för att skriva ut ett papper, orkade inte så gick dit för lämna en katalog + choklad till dom. Satt & diskuterade vilka namn som är vanliga i olika åldrar.
Cilla följde mig hem sedan, att vi bor nära varanda vet jag ju man det är så sjuuukt nära & bra =)
Berättade för henne om Anders,alltid skönt att diskutera med en vuxen ibland.

Velar hit & dit om jag ska åka till Skåne i helgen eller ej.
Ska ju medverka i Calaisas musikvideo, men känns alldeles för krångligt att ta sig dit.
Har ju Filip & Fredriks inspelning om 2-3 veckor att se framemot så får sikta in mig på det istället.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0