*Det hänger på Daddy*

Hello Hello!

Hoppas alla mår fin fint, nyss hemkommen från jobbet hade tänkt tvätta lite om det finns någon tid ledig, annars får det bli på lördag, tror mamma & Nea klarar sig själva på stan ett tag.
I helgen står det Bokmässa på schemat då och som sagt moder & cuz kommer hit *Trevligt*
Är taggad kan jag säga, men har varit det i 1 år nu, älskar att gå runt där Månpocket here I come ;)

I morgon ska jag och Sara till Storan för att spana in Björn Gustavsson, Måns Möller m.m.
Ska bli kul, ska se om man kan fixa någon bild därifrån med.
Som ni ser går det trögt med uppladdandet av bilderna från "Vem kan slå Filip & Fredrik", men tänker på det I promise ;)
Har synt i publiken varje dag sista programmet syns i ikväll 21.00.

Hur går det med en ny data då?
Fråga min pappa säger jag bara, Ulf har godkänt, Daniel har godkänt, datakillen ha sagt att det inte går att fixa min gamla so what's the problem liksom?
Pappa erkänner att han inte kan något om datorer därav jag fått hjälp av kusinerna, men det räcker tydligen inte, så som sagt en data är utvald, men det händer inte så värst mycket mer *Suck*
Känns som man bor hemma fortfarande när det gäller det WRÖÖÖ!
Saknar att kunna lägga in bilder mest, men men det kommer, tjat brukar faktiskt löna sig oftast =D

Nepp nu ska jag se om det finns en tvättid ledig*
Ciao*

// Tin @-}--


Kommentarer
Postat av: CUZ THE OLD ONE

JAG HAR INVESTERAT I EN NY ALLA GAMLA BARA PAJAR JU.4GB ÄR SNABBT OCH BRA TYCKER JAG SOM ÄR NÖJD MED MIN...

2008-09-25 @ 21:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0