*Filmkväll ikväll =)*

Vaknade upp av att solen sken upp i hela rummet, härligt härligt klarblå himmel, men jädra kyligt för det.
Känns trist att hösten kom så pang på direkt, har alltid så svårt att inse att man måste börja klä på mig mer, men i jobbet är det shorts som gäller ett tag till (tror jag).
Håller på att planera för fullt inför nästa helg då det bär av till Stockholm.
Tom en kompis från Flen som nu har flyttat till 08:a land ska se om han kan följa med mig på inspelningen om han får ledigt *Hoppas Hoppas*
Annars fick jag gärna bo hos honom även om han inte kunde haka på, ska styra upp ALLT på måndag börjar bli hög tid.
Måste även ringa tjejerna som håller i det för att se när samlingen är och adressen dit, hade all info på min data som inte befinner sig hemma hos mig *Morr*
En kille på jobbet hade gärna hakat på, men tyvärr är han bara 18, är ju 20 årsgräns =( Men har lovat honom att OM jag får chansen ska jag fixa autografer till honom haha.
Har även mailat vår vad heter det? Bostadsförening? Kan hända, i allafall har jag mailat de och kollat upp lite om festlokalen som tydligen ska finnas där någonstans om den är ledig i oktober *Hoppas*
Nu ska jag hem och tvätta mina jobbkläder i badkaret haha, pallar inte gå ner till tvättstugan bara för att tvätta de.
Sen blir det film-maraton resten av helgen. . .

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0