*Gårdagens inspelning*

Godmorgon!

Just nu är det en trött Katrin som sitter och skriver drog verkligen ut på tiden igår kan man säga.
Sitter nu på 7 eleven och ska strax dra mig mot T-Centralen för att åka hem till Götet.
Men tillbaka till gårdagen . . .

Jag & Daniel möttes upp här vid Fridhemsplan och drog oss ut mot Frihamnen där alla som kom först fick Redbull, knep för att hålla oss vakna kanske hehe.
Efter att ha stått i insläppskön och spanat på Filip, Fredrik, Oldsberg och utmanarna på parkeringen som även åt där så började insläppet, då vi även fick 3 ölbiljetter var.

När vi kom in i studion så va det några tjejer framför oss som frågade en tjej vart man skulle sitta om man ville synas i TV så vi hakade på de haha eller rättare sagt jag bara kooom Daniel haha.
Så vi sitter där de filmar mest på 2:a raden av 3 helt OK =)

Efter ett tag drog det igång, så fort de hade en tävling utomhus så körde de publiktävlingar inne, i första pausen fick vi korv, öl och godis, frukt i en lokal bredvid.
I 2:a pausen fick vi öl och chips.

Va en rolig kväll blev lite drygt i slutet, men kändes OK i allafall, de kom in med ännu mer öl och började dela ut *Schysst* När det väl var slut vid 02.00 tiden fick alla varsin goodiebag.
Kommer bilder från kvällen så småningom.
Fick även deras autografer sen när jag gick ut, tänkte ta en bild, men fick räcka haha.

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0