*I'm here*

Tjo flöjt!

Var ett tagsen jag skrev nu har jag för mig, blivit jäkligt bekväm av att vara utan data, egentligen existera inte tanken, men skulle KANSKE klara mig utan data !?!
Skulle gå och hämta min "gamla" idag, men det kostar 500 :- mer än vad jag hade trott eftersom de har backat upp allt åt mig, damn it. Fick bara en ÅHHHH jag orkar inte tanke.
Har inte råd att hämta ut den eftersom jag ska till Stockholm i morgon så de pengarna måste jag använda till hotell & biljett hem sedan *Suck*

Som sagt i morgon bär det i väg mot Stockholm, kommer vara där uppe runt 13.00 tiden då är det direkt till hotellet som gäller för incheckning.
Sedan ska jag nog se till att käka lite innan jag ska möta upp Daniel för att ta oss ut till Frihamnen för inspelningen av "Vem kan slå Filip & Fredrik". Ska bli roligt.
Ska försöka så man kan ta någon bild i allafall ;)

Nu ska jag hem och käka popcorn =)
Hörs igen på söndag kanske, who knows when ;)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0