*Jäkla VR*

Vad lack jag blir såg ett par as najjsiga örhängen i Vecko Revyn senaste numret.
Skulle köpa de nu fanns de kvar? NEJ och det jag stör mig på va att alla expediter jag frågade sa att de hade haft de på REA. En tjej skulle till och med snacka med sin chef om det för tydligen brukar tidningar lägga in shoppinggrejer som är gamla m.m. Kan ju vara bra att veta. Tycker det är riktigt dåligt, är det i ett nytt nummer förväntar man ju sig att det ska vara nytt och finnas.
Annars är jag nöjd fick tag i samma Marimekko pärm som jag redan har + en Canvas tavla, ska sno Annas idé om att göra ett kollage med udda bilder som är över, schysst idé I Think.
Nu ska jag kura ner mig i soffan med en kopp té och dissa det pissiga regnet resten av dagen ;)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0