*Satans jä*la möög*

Mitt humör är inte det bästa just nu, har varit svintrött idag.
Kom ju hem någon gång efter 16.00 igår och fixade och satte mig vid stationen så jag var inte hemma förrens 21.00 tror jag, gick och la mig innan tolv till och med händer inte ofta.
Nyss hemkommen från jobbet klockan är nu 18.05, vi hade APT idag så den slutade 17.00, bussen mot Frölunda Torg var sen, så precis när vi hoppade ut den bussen så började den andra jag skulle med köra lite, men den måste ha sett att jag och en till skyndade oss för den stannade *Pjuh*

I morgon skulle jag egentligen haft en mördardag mellan 6.00 - 20.00 eftersom vi ska ha en affärsdag, men jag ska byta tills nästa vecka, behöver komma hem i tid någondag känner jag.

Det som gör mig mest Graau är att de idag ringde från Data-Akut och berättade att jag antagligen kommer att få köpa en ny data eftersom det var "massa skit i den".
Han lät inte alls positiv och sa att någon varit inne och pillat i den, men fattar 0 ingen annan än jag har använt den så wrööö. Är så jävla beroende av den ju.
Små grejor som blir stora, kolla tider, boka biljetter, ladda min MP3, betala räkningar, söka jobb, mitt CV och gud vet vad, jag dör.
En data kostar med jag har inte råd att köpa någon ny i morgon precis, och jag kan inte vara utan en helt enkelt, måste ju spara ihop pengar först och det lär ta några månader nu eftersom man har egen lägenhet nu *Snyft*
Så åt helvete med min spis och att lägga nytt golv, en resa kan jag bara fetglömma, HELVETE säger jag bara  (låt mig vara arg mamma).

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0