*Sista gången på balkongen?*

I morse när jag vaknade gjorde jag mig en kopp te och satte mig på balkongen och läste, mucho härligt, frågan är om det inte var sista gången för i år!?!
Varma vindar som delvis kom var det då inte =)
Vaknade i natt av att Roger började messa mig *Wrööö*, undra hur många mess vi har skickat under natten och dagen egentligen!?! Ett himla maraton har det varit i allafall *Kul*
Om jag hinner kanske vi ska ses lite när jag drar till Stockholm, är ju lite tight schema denna gången =)

Satte på den "Dumpad" slö kollade mest fick en snabbvisit av John och hans polare Emil som ville låna film av moi.
Ikväll ska jag kolla på Ensam mamma söker, sen efter det är det "På spaning med Bridget Jones" skönare filmkaraktär får man leta efter "Mit kinder oder mit nicht" haha.
Nu ska jag ringa mina kära föräldrar*

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0