*Snart helg igen*

Det är ju inte klokt vad fort veckorna går, fredag hela veckan haha åh yes =)
Tänker ta det väldigt lugnt denna helgen, måste städa blev ju aldrig av förra helgen eftersom jag valde att åka till Värnamo då.
Ska strax bege mig mot Kaptensgatan för att handla lite, det ekar i mitt kylskåp skulle man kunna säga, har skåp rensat för att ha med mig mat till jobbet, mackorna fick den stora äran att ha ett fjuttigt salladsblad som pålägg häromdagen hehe, nu ska det dock fyllas upp =)
Hörs i morgon*

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: TinaM

Ge mig lite choklad va^^

Kommer upp till götet nästa helg troligen..ska vi ses?

2008-09-11 @ 23:57:13
URL: http://tinolini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0