*Softly*

Ännu en ny vecka, tiden verkligen flyger i väg blir nojjig av den tanken.
Satt & fyllde i min kalender igår kväll damn vad grejer jag har på G de närmsta helgerna.

Helg 1 (nästa vecka) : Åker till Stockholm för att vara med på inspelningen av Vem kan slå Filip & Fredrik

Helg 2 : Ska på Björn Gustavsson, Måns Möller m.m. på Storan + att mamma och Linnea kommer för att gå på bokmässan.

Helg 3 : Ska gå på Nanne Grönvall med mamma & pappa på Rondo.

Visst är det kul att det händer lite, men pjuuh.
Nyss hemkommen från jobbet, jobbade med brevservice idag så slapp rundan på både gott och ont.
Hade tänkt bege mig till stan för att köpa lite grejer som jag behöver pärm, register m.m.
Ikväll blir det soffan framför Kristallen, alltid kul att se, I love Peter Settman ju hoppas han vinner något.

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0