*A6 & Jönköping*

Min mamma är tokig jag hade ju tänkt att snåla nu när vi ska till Holland om 2 veckor.
Så får hon idén att vi ska åka upp till Jönköping, man bara njaa men lets go liksom.
Hade ju inte några planer på att köpa något men tji fick jag, hittade 3 par örhängen inne på Ur & Penn, de kostade 29 :- styck så kollade till en extra gång *ler*
På VILA hittade jag en vårjacka som jag fastnade för, har varit ute efter en jacka men inte varit så angelägen, men nu hittade jag en skitsnygg som även var billig då måste man ju slå till =)
Senaste veckan har jag även känt att jag vill ha ett par nya vårskor, har bara en massa festpjucks, gympadojjer och vinterskor så började spana lite på det idag.
Och hittade ett par snygga svartvita som jag inte kunde stå emot de var super sköna och snygga =)
Även mamma hittade jeans varav ett par kostade 100 kr det kan man kalla fynd =)
Vi käkade på Soya Express *Mums* Och avslutade med en fika inne på IKEA!

// Tin @-}--




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0