*Ahlgrens Husvagnar*

Jag & Putte åkte som sagt en sväng till Kungsbacka.
Hittade en fint album som jag hoppas blir bra, såg i mailen nu att min order var klar så de kommer väl i morgon eller på tisdag.
Hittade nya Ahlgrens bilar som de hade gjort som husvagnar så var ju bara tvungen att köpa en sådan påse.
När vi kom hem var jag hungrig som en gnu, så Putte fixade käket medan jag började med en ny bok (ta det i ett enskilt inlägg sen).
Hjälpte Putte att tvätta 10 stycken fälgar, det vattnet såg inte allt för mysigt ut huu.


Måste visa den fina bröllopsinbjudan jag fick av Mia som ska gifta sig i sommar.
Tycker ju det är surt att aldrig någon gifter sig men i sommar är jag bjuden på 2 stycken bröllop *Kul*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0