*Efterlängtad fredag*

Så var det fredag igen, dagarna går attans fort för en vecka sedan var jag & mamma i Holland ju =)
I dag efter jobbet bjussade de på glass med kolasås *Mums*
Efter jobbet åkte jag & Putte hem till mig för att packa ner lite saker som man behöver i helgen.
Tog en tripp till Forex för att växla in mina Euro som jag hade kvar + att jag tog en dansk sedel med, vilket gav 300 kr i svenska pengar, sitter inte helt fel.
På vägen hem till Putte stannade vi och beställde pizza i Åby, de var jättegoda.
Vi har suttit och göttat oss på altanen nu ett tag.
I morgon ska vi till mamma & pappa i Haverdal *Trevligt*
På vägen dit ska vi nog stanna på Gekås, jag behöver 4 saker så tänkte fixa det fort innan vi pyser vidare =)
I kväll blir det TV & Film kväll =)

// Tin @-}--



Putte solar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0