*En väldigt varm dag*

Mötte som sagt upp Mia i dag, mucho trevligt.
Den damen ska ju gifta sig i sommar så vi hade en hel del att prata om =)
Efter fikat tog vi en sväng på stan gick och hälsade på pappa på jobbet. Sen skulle hon köpa frimärke så jag passade på att gå och hälsa på gamla jobbet.
Jag skulle aldrig flytta tillbaka hit igen, men jag saknar deras kontor var lagom där, vi har ju alldeles för stort det känns som vi är fångna i en fabrik där.
Har självklart pratat med min käre påg också, de verkar ju galna där uppe tur att man inte hakade på *ler*
Längtar tills vi ses på söndag igen, men allra mest längtar jag tills nästa helg då vi är lång lediga och bara kan götta oss.
Ska kolla vidare på hockeyn nu.

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Katrin! Kul att höra från dig! Hade ingen aning om att du hade en blogg! Hoppas allt är bra med dig? kram

2009-04-04 @ 02:19:52
URL: http://whathappensinregensburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0