*Födelsedagspresenter*

Just nu känner jag mig väldigt nöjd men samtidigt I want more.
Efter jobbet tog jag en tripp till Frölunda Torg för att fixa lite grejer till Puttes pappas födelsedagspresent.
Fick tag i det mesta så nu är det bara några grejer kvar som jag vill fixa NU NU NU, men blir nog i morgon eftersom jag behöver ha med Putte då.
Hittade även en födelsedagspresent till Putte som jag hoppas blir bra.
Har en sak till som jag ska köpa till honom, sen får det vara bra =) Han fyller inte förren 11 maj, men vill passa på när jag känner att jag verkligen har råd.
Hade tänkt köpa en dammsugare till honom så jag bad honom vänta med att köpa en som han är i stort behov av.
Men icke så nicke, vänta vad är det?? Fortsatte försöka övertala, men min käre pojkvän med kort stubin blev irriterad så fick ju avslöja det så då var det inte kul längre, han kan köpa sin dammsugare själv *ler*
Nu är jag galet hungrig så måste fixa något att äta.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0