*Mot 421*

Orkade inte blogga i går, men kan säga att vi gjorde en repris från i förrgår, eller först var jag hemma några timmar och städade min lägenhet, vill ha den i prima skick innan jag åker på onsdag.
På vägen hem ringer Putte och säger att Stefan, Ida & Dennis kommer för att grilla igen *Mums*
Stefan hade med kycklingklubbor som var as goda att grilla.


I dag ska vi åka till 421 och checka runt lite, jag vill till Bolagret och Cubus =)
Måste stanna på IKEA också och köpa nya besticklådor, mina är inte sååå najjsiga längre.
Efter det blir det en tur över till Hisingen för att åka till NetOnNet, Affes mp3 krånglar + att jag ska lämna in min gamla datamus, så vi förhoppningsvis får nya redan där.
Ska hem till mig också för att hämta den där antibakterie tandkrämen jag har, känner att tanden/tandköttet börjar bli mongo igen.
Nu ska jag stressa på de lite så att de blir klara ;)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0