*Packning på G*

Ligger slängd i soffan och gnäller för att jag har ont i mina knä, fick det under APT:n nyss.
Började regna i dag på rundan vadå snopen eller, tur att det slutade strax därpå.
Ska slagga nu en timma, sen är det packning som gäller. I morgon efter jobbet åker jag hem till Värnamo för att sedan på torsdag åka till Holland med mamma.
Kommer hem på söndag igen så lär väl ta en stor blogg update då =)
Jag hatar ju verkligen att packa, men ska verkligen försöka ta så lite som möjligt borde väl inte vara så svårt atjoo.
Det är alltid kläderna som jag tycker är jobbigast att packa, vad behövs liksom !?!
Efter Emelie simning ikväll kommer hon & Putte och hämtar mig, vill ju sova där nu när jag inte få träffa Putte på 5 dagar!

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0