*Förstörd mobil*

Sitter "hemma" i Värnamo nu, kom hit nu ikväll.
Mamma var och hämtade mig på stationen sedan åkte vi ut till Gällaryd, pappa & Sven var där och höll på med ved.
Träffade även Ulf, Joanne, Vincent, Marcus,Per och Kicki.
Spillde precis en kopp te över min mobil och tack och lov funkar den fortfarande trots att både batteriet och simkortet blev blött, okej den blinkar lite ska se om det blir bättre över natten annars skickar jag in den.
Putte är i Sälen nu, han ringde 06.30 i morse då var de i Säffle.
De stannade vid Sporttältet och köpte den lila Sälen tröjan till mig.
Vi fastnade ju för den lila & gröna när vi var där, men såg inga, så kollade han nu och de var nedsatta till 280 :-, så nu äntligen får jag min lila =) Den gröna var riktigt snygg också.
Dags för sängen är svintrött.

// Tin @-}--



Jag & Putte i Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0