*Dumpa Matthew*

Nu har jag läst ut "Dumpa Matthew" som är skriven av Jane Fallon.
Eftersom jag har världens boktrave som jag ännu inte har läst och det snart dra ihop sig mot årets bokmässa så kändes det som att jag stressläste denna.
Men efter ett tag var jag så inne i den att jag verkligen ville se hur det gick + att det var lagom långa kapitel och bra lättläst text! I början var boken halvbra, men ju mer man läste desto bättre blev den =)


Boken handlar om Helen som har varit hemlig älskarinna till Matthew i 4 år.
När han äntligen lämnar sin fru för henne är hon inte intresserad längre och vill bara bli av med honom, vilket inte visar sig vara det lättaste.
Eftersom Helen & Matthew jobbar ihop får hon jobbarkompisarna att titta snett på henne. Under ett påhittat namn lyckas hon bli kompis med Matthew gamla fru och hon faller även för hans son utan att veta familjebanden.
Hur slutar det sig!?!

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0