*En tröttsam vecka*

Då har man överlevt den första jobbveckan =)
Det gick väl bra, men jag har varit sjukt trött på eftermiddagarna/kvällarna.
Konstigt nog har jag vaknat en timma innan klockan ringt varje dag *hrmm*
Har däremot somnat om, men varit dubbelt så trött när jag har varit tvungen att gå upp.
Har haft biltema och telefonkataloger att dela ut, vadå tråkigt eller.
Som tur var har jag inte många DinDel kvar nästa vecka.
Vaknade 8.00 i dag så hoppade upp och började små dona (är hemma hos Putte).
I eftermiddag ska vi till Liseberg och denna gången ska både Emelie & Affe hänga med.
Vi har ju varit där säkert 5-6 gånger utan dom.
Ska träffa en kille där som har en tågbiljett till mig =)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0