*Favorit i repris*

I går gjorde jag och Putte en repris från förra helgen, vi bestämde oss för att gå på Liseberg igen.
Denna gången kunde man väl tro att vi skulle vara ute i god tid, men icke vi fick ta oss till busshållplatsen på 10 minuter igen. På vägen dit fick vi punktering på cykeln, jag fattar fortfarande inte att vi ändå hann med bussen *ler*
Magnus Bäcklund skulle uppträda och köra Tom Jones låtar, det var riktigt bra, vi gick dock efter att ha hört mina favoriter :-)
Och ÄNTLIGEN vann jag min efterlängtade Geisha WOHOOW!!!!
När vi kom hem 23.30 var det bara att hugga in på kräftorna som vi hade haft på tining hela dagen *Mums*

// Tin @-}--



 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hej! Nu har jag varit hos familjen Karlsson i Haverdal men fick ju Katrin-längtan. Sjukt kul att träffa dig nästa helg och babbla om allt sen sist (ojojoj, tur någon annan slipper lyssna). Kram sålänge

2009-08-16 @ 15:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0