*Haverdal*

Vi har varit i Haverdal några dagar, riktigt nice.
I tisdags skulle vi åka och spela minigolf tog en cykeltur till Vilshärad, men då öppnade inte minigolfen förren 2 timmar senare så det var bara att cykla hem igen =(
Blev en sväng in till stan istället, hittade en receptbok jag verkligen vill ha. Ska önska mig den när jag fyller år om jag inte hittar den billigare på nätet innan.
I går gjorde vi ett nytt golf försök och fick åka till Japan för att spela, det märks att sommaren är i slutfasen nu när alla golfställen inte har öppet lika mycket!
Det blev en cykeltur ner till Kohagen också där Emelie & Affe passade på att plocka stenar =)

// Tin @-}--





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0