*Havets Grand Prix*

Jag var inne och spanade på lite statistjobb och såg att de sökte värdinnor och publikvärdar till helgens Havets Grand Prix.
Så tänkte why not, bara några minuter efter att jag mailat in mitt intresse fick jag svar från tjejen som höll i det, och ville ha mina uppgifter. Så det verkar ju som jag fick det, fatta kul eller.
Lite nervöst också, men det är info på onsdag om säkerheten och evangemanget så då faller väl mer bitar på plats.
Men tänker verkligen göra det, en kul upplevelse.
Man får en T-shirt, mat, 2 biljetter till tävlingarna och ersättning *kul*

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: hanna

hej jag undrar på vilken sida som man hittar alla statistjobben där du fick jobbet i göteborg bla. Du får gärna mejla svaret på min emajl.

2009-08-16 @ 19:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0