*HGP*

Då ligger man och dra sig i sängen, gött att få sova ut i dag.
I går jobbade man som sagt i entren under HGP, och någon timma innan jag slutade så gick jag in och sa att jag slutade.
Det var kaos där ingen hade fått någon riktig info, gästerna blev missnöjda (fullt förståligt).
Kändes bara pinsamt när man inte kunde svara på världens enklaste fråga.
Hon som höll i personalen gav också upp till slut, så kände att det kunde kvitta i dag.
Jag gjorde det ändå inte för pengarna så känns just fine.
Simon jobbar dock i dag, han skulle ha hand om VIP avdelningen!
Träffade Mattias blivande bestman Filip där, oväntat but it's a small world!

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0