*Så ska det låta*

För några månader sedan såg jag att de sökte publik till de nya avsnitten av Så ska det låta som ska sändas i höst.
Och det är det programmet som jag har varit extra angelägen om att få vara publik på, men de biljetterna är ju extremt eftertraktade har försökt i 3 år.
Hur som helst så är det ju först till kvarn som gäller och i går fick jag mail om när alla program skulle spelas in nu i höst.
Så man fick önska jag önskade 4 stycken biljetter och idag blev jag glad när jag såg att de hade svarat och berättade att de har bokat in oss till datumet vi valde :-D
Det ska bli riktigt nice, Så ska det låta är ju ett av mina favorit program. Peter Settman är ju hur skön som helst.
Tog 2 biljetter till mamma och pappa också eftersom de också gillar det, så får se om de kan då =)

// Tin @-}--



Kommentarer
Postat av: pia

Åh va kul!!!!:)

2009-08-06 @ 23:00:39
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0