*SJ står inte högt hos mig just nu*

I går satte jag och mamma oss på tåget som skulle ta oss snabbt mot Värnamo.
Tåget skulle gå 16.07 och vi skulle vara framme 18.13.
Hann till Liseberg då tåget stod stilla ett jäkla tag innan de fortsatte någon minut för att stanna i Mölndal.
Där stod vi säkert drygt en timma innan vi fick reda på att loket var sönder.
Det var bara att åka tillbaka till Centralen igen *Morr*
När vi sitter där och väntar så säger de att det går ett annat tåg och att det fanns 60 lediga platser, först till kvarn.
Snacka om kaos när alla börja springa och hiva ner packningen, vi glömde våra biljetter så jag fick springa tillbaka.
Mamma fick en plats och jag fick sitta på golvet till Borås *Yippie*
Så när vi skulle varit framme i VMO, åkte vi från Göteborg i ett knökat tåg STÖR MIG!!!!

// Tin @}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0