*Statist i ny långfilm*

Anledningen till att vi fick åka hem från Haverdal idag var bara för att jag skulle vara med som statist vid Handelhögsskolan idag. De ringde en tjej från Statist i tisdags och undrade om jag var intresserad och det är klart att jag var.
Vi skulle vara pluggande studenter till en ny film som kommer på bio nästa år med Samuel Fröler (Skärgårsdoktorn) i huvudrollen. Det blev en halvtimma försenat så jag och en tjej som också skulle vara med gick och tog en snabbfika på 7eleven =)
Det gick rätt snabbt sen när det körde i gång, så fort vi var klara så åkte jag hem till Cilla & Yusuke där jag var bjuden på mat *Gott*

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: Pia

Hihi! Va roligt!:)

2009-08-14 @ 09:11:23
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0