*Trött, men ändå inte*

Är hemma i min lägenhet nu, behövde städas lite här hemma så nu är det fint här.
Egentligen är jag väldigt trött, men känner att jag ändå inte kommer att somna riktigt än. Har inte sovit något i eftermiddag heller så somnar nog rätt gott så fort jag lägger huvudet mot kudden snart.
Saknar Putte, det är så tomt att lägga sig utan honom när man är här =(
Eftersom mamma kommer på onsdag och jag sedan följer med henne till Värnamo i helgen så var/är tanken att jag och Putte inte kommer ses förren söndag.
Men eftersom jag blev klar med städningen redan idag, så följer jag med honom hem efter att han har slutat jobba i morgon. Och sover där tills onsdag, får gå upp tidigt som sjutton, men hinner somna om här en stund innan mamma kommer sen =)
Ska se om det hänt något kul på FB innan jag släcker för dagen!

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0